موضوعات داغ

کایت بردینگ در بازیهای المپیک جوانان ۲۰۲۲ و مسابقات قهرمانی بادبانی جهان ۲۰۲۱

بازدیدها: ۱۴۶

dakhar - کایت بردینگ در بازیهای المپیک جوانان 2022 و مسابقات قهرمانی بادبانی جهان 2021

شورای فدراسیون جهانی بادبانی و مجمع عمومی آن حضور کایت بردینگ را در هر دو رویداد مسابقات قهرمانی جوانان جهان در سال ۲۰۲۱ هلند و بازیهای المپیک جوانان ۲۰۲۲ سنگال را تایید کرد.

مسابقات قهرمانی بادبانی جوانان جهان مطابق با فرمت بازیهای المپیک ۲۰۲۴ پاریس برگزار خواهد شد که در آن یک ورزشکار مرد و یک ورزشکار زن برای کسب مدال در قالب یک تیم ترکیبی رقابت می کنند.

3023ecdd 3149 4fb0 9543 d4c75a411263 - کایت بردینگ در بازیهای المپیک جوانان 2022 و مسابقات قهرمانی بادبانی جهان 2021

برای بازیهای المپیک ۲۰۲۲ هم یک رویداد ورزشی تیمی ، یک مدال انفرادی برای ورزشکاران زن و مرد (همچون بازیهای جهانی ساحلی ANOC) خواهد بود .

اگرچه در حال حاضر تجهیزات بدلیل فرآیند اصلاح مقررات فدراسیون جهانی بادبانی تایید نشده اند ، اما انتظار می رود که همان تجهیزاتی که در پاریس ۲۰۲۴ به کار گرفته می شود برای این رویدادها نیز استفاده گردد (فرمولا کایت).

استفاده از تجهیزات فرمولا کایت در بازیهای المپیک ، بازیهای المپیک جوانان ، مسابقات قهرمانی جهان جوانان و بازیهای منطقه ای به عنوان پایدارترین و موثرترین گزینه برای فدراسیون های ملی بادبانی است.

رویدادهای اخیر ثابت کرده اند که تجهیزات فرمولا کایت هم برای بزرگسالان و هم برای جوانان مناسب است . در مراسم اختتامیه بازیهای جهانی ساحلی قطر در ماه گذشته ، دنیالا موروز ۱۸ ساله (امریکا) مدال طلا را در رقابت زنان گرفت در حالیکه جولیا داماسوویچ ۱۴ ساله از لهستان به مدال نقره دست یافت.

47124f04 5cfe 4780 9de6 fe0930a1da54 1024x683 - کایت بردینگ در بازیهای المپیک جوانان 2022 و مسابقات قهرمانی بادبانی جهان 2021

میرکو بابینی رئیس IKA گفت : ” ما هیجان زده هستیم که کایت بردینگ بخشی از بازیهای المپیک جوانان بعدی خواهد بود .” وی افزود : ” با داشتن برندگان مدال از جمهوری دومینیکن و فیلیپین در آخرین المپیک جوانان ، جهانی شدن بادبانی در این بازیها به شدت افزایش یافته است.”

747a17b5 6a52 4c19 8480 89ba9c823845 - کایت بردینگ در بازیهای المپیک جوانان 2022 و مسابقات قهرمانی بادبانی جهان 2021

مارکوس شودنر ، دبیرکل انجمن جهانی کایت بردینگ گفت : ” الحاق کایت بردینگ در قهرمانی جوانان جهان مسیر روشنی برای حرکت فدراسیون های ملی بادبانی برای توسعه تیم های ملی جوانان خود و آماده شدن برای پاریس ۲۰۲۴ فراهم می آورد. مهم است که مسابقات قهرمانی جوانان جهان وقایع و قالب بازیهای بعدی را نشان دهند.” او در پایان گفت : “ما در هفته ها و ماههای آینده با فدراسیون جهانی بادبانی کار خواهیم کرد تا همه جزییات را نهایی کنیم تا همه برای اولین رویداد در سال ۲۰۲۱ آماده شوند .”

کلاس فرمولا کایت IKA استراتژی خود را با تصمیات اتخاذ شده توسط فدراسیون جهانی بادبانی و حمایت از این مسیر با مسابقات انفرادی جوانان برای پسران و دخترانی که در سال ۲۰۲۱ با هم شروع می شوند ، به روز خواهند کرد.

عناوین مسابقات قهرمانی جهان تیمی ترکیبی پس از آن از طریق مسابقات قهرمانی جهان بادبانی جوانان شناخته شده در حالیکه مسابقات فرمولا کایت IKA عناوین قهرمانی جهان انفرادی (پسران و دختران) را معرفی خواهد نمود.

منبع
انجمن جهانی کایت بردینگ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
 
بستن