موضوعات داغ

کایت بردینگ انفرادی مردان و زنان جایگزین اول Mixed Offshore در المپیک پاریس ۲۰۲۴

بازدیدها: ۱۶۹

yysw295399 - کایت بردینگ انفرادی مردان و زنان جایگزین اول Mixed Offshore در المپیک پاریس ۲۰۲۴

شورای جهانی فدراسیون جهانی سیلینگ ، کایت بردینگ انفرادی مردان و زنان (فرمولا کایت) و دینگی دو نفره زنان و مردان ۴۷۰ را به ترتیب به عنوان اولین و دومین رویداد جایگزین مسابقات Mixed Offshore در پاریس ۲۰۲۴ پس از جلسه در نشست سال ۲۰۲۱ تصویب کرد.
اجلاس میانه سال تحت تأثیر پیشنهادات جایگزین رویداد مختلط Mixed Offshore در پاریس بود. در ماه آوریل ، کمیته بین المللی المپیک به فدراسیون جهانی سیلینگ اطلاع داد که آنها ارزیابی خود را از رویداد Mixed Offshore برای رسیدگی به چالش های مطرح شده ادامه می دهند ، اما به طور رسمی درخواست کردند که این فدراسیون رویدادهای جایگزین را پیشنهاد دهد.
فدراسیون جهانی سیلینگ  ۲۳ پیشنهاد را دریافت کرد ، آنها در ۱۵ طرح ادغام شدند و در طول هفته کمیته ها درباره گزینه ها بحث و رای دادند.
نتیجه این فرآیند ، تصمیم گیری در مورد دو پیشنهاد رویداد جایگزین خواهد بود که به ترتیب اولویت پیش از موعد مقرر ۲۶ مه ۲۰۲۱ رتبه بندی می شود.
شورای جهانی سیلینگ توصیه کمیته رویدادها را برای انتخاب ۴۷۰ مردان و زنان به عنوان اولین گزینه و کایت بردینگ مردان و زنان را به عنوان گزینه دوم دریافت کرد. پس از یک بحث طولانی ، شورا با ۲۳ رای مخالف ، ۱۵ مورد حمایت و ۳ رای ممتنع ، به این موضوع رای مثبت داد.
آنها به توصیه کمیته تجهیزات برای انتخاب کایت بردینگ مردان و زنان به عنوان اولین گزینه و مردان و زنان ۴۷۰ را به عنوان گزینه دوم انتخاب شدند.
کایت بردینگ انفرادی آقایان و بانوان با ۳۳ رأی موافق ، ۲ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع به عنوان اولین گزینه جایگزین شد. مردان و زنان ۴۷۰ بلافاصله بعنوان گزینه دوم با ۳۷ رأی موافق ، ۱ رأی مخالف و ۲ رأی ممتنع به تصویب رسید.

فدراسیون جهانی سیلینگ اکنون به IOC پیشنهاد می کند که اگر رویداد Mixed Offshore توسط هیئت اجرایی IOC تأیید نشود ، آنها باید کایت بردینگ انفرادی مردان و زنان را به عنوان اولین رویداد جایگزین و پس از آن ۴۷۰ مردان و زنان را در نظر بگیرند.
در طول جلسه ، اعضای شورا در مورد رویداد Mixed Offshore صحبت مثبت کردند و خاطرنشان کردند که این رویداد همچنان گزینه اول است اما درخواست تعیین شده توسط IOC را تأیید کردند.

در صورت حذف رویداد Mixed Offshore توسط IOC ، کایت بردینگ برای اولین بار به دو روش انفرادی و میکس و با ۶ مدال به پاریس خواهد رفت. پیش از این نیز رویداد میکس کایت بردینگ بعنوان رویداد المپیک ۲۰۲۴ پاریس تصویب شده بود.

منبع
World Sailing
برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
 
بستن