موضوعات داغ

علیرضا سهرابیان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد

بازدیدها: ۹۳

پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی به ریاست معاون وزیر ورزش در هتل المپیک برگزار و در پایان علیرضا سهرابیان به عنوان رئیس فدراسیون انتخاب شد.
به گزارش روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی به ریاست محمدرضا داورزنی معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان با حضور ۷ کاندیدا در هتل المپیک برگزار شد. در این مجمع پس از ارائه برنامه ها توسط کاندیداها رای گیری انجام و علیرضا سهرابیان مقدم به عنوان رئیس فدراسیون قایقرانی انتخاب شد.
در ابتدای مجمع سیدرضا میرابوطالبی، ناصر طالبی، فرحناز امیرشقاقی و سعید کاظمی از حضور در انتخابات انصراف دادند و رای گیری با حضور علیرضا سهرابیان، محسن میلاد و رضا گلمحمدی انجام شد. علیرضا سهرابیان با ۲۱ رای به عنوان رئیس انتخاب شد. رضا گلمحمدی نیز ۱۷ رای کسب کرد.
علیرضا سهرابیان مقدم پس از انتخاب به عنوان رییس فدراسیون گفت: ضمن تشکر از تمامی اعضای مجمع بر خود لازم می دانم اعلام کنم در چهار سال پیش رو باید شعارها را به عمل تبدیل کنیم.
سهرابیان اظهار داشت: برای تحقق آرمان های قایقرانی و توسعه این رشته در کشور باید از تمام صاحبنظران کمک بگیرم.
او در پایان گفت: امیدوارم در پایان چهار سال دوره خدمت در این فدراسیون با کمک وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به اهداف مورد نظر ملی، جهانی و المپیکی برسیم.
در ادامه مجمع انتخاباتی فدراسیون قایقرانی و پس از انتخاب علیرضا سهرابیان به عنوان رئیس، معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و رئیس مجمع گفت: امیدوارم خانواده قایقرانی با همفکری و اتحاد بیشتر بتوانند انتظارات زیاد را برآورده کند.
وی افزود: امیدواریم قایقرانی سبد مدال های ایران در المپیک و آسیایی را پر رنگ تر کند. ما منابع آبی زیادی داریم و امیدواریم بتوانیم از تمام این ظرفیت ها استفاده کنیم.
معاون وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: قایقرانی نباید محدود به مجموعه ورزشی آزادی باشد. در استان های مختلف سدها و رودخانه های مختلف داریم که می تواند در خدمت قایقرانی باشد. در شرق و غرب کشور منابع آبی زیادی داریم و قایقرانی باید از این ظرفیت ها استفاده کند.
وی گفت: قایقرانی باید برای ٤ سال آینده اهدافش را ترسیم کند و به آنها برسد. ما در برخی رشته ها باید حرف اول آسیا را بزنیم و برای کسب عناوین بیشتر تلاش کنیم. نه تنها در قایقرانی بلکه هیچ رشته دیگری با منابع دولتی رشد نمی کند.
وی اظهار داشت: استان هایی هستند که باید فعال تر از قبل اقدام کنند. باید از ظرفیت های کشور استفاده کرد تا قایقرانی به اهدافش برسد. برای سهرابیان و مجموعه قایقرانی ارزوی موفقیت می کنم.

دکمه بازگشت به بالا
 
بستن