جهان کایت بردینگرویدادهای بین المللی
موضوعات داغ

فرانسه و امریکا از عنوان قهرمانی خود در مسابقات جهانی فرمولا کایت ۲۰۱۹ دفاع کردند.

بازدیدها: ۶۹

gif;base64,R0lGODlhAQABAAAAACH5BAEKAAEALAAAAAABAAEAAAICTAEAOw== - فرانسه و امریکا از عنوان قهرمانی خود در مسابقات جهانی فرمولا کایت 2019 دفاع کردند.

نیکو پارلیر فرانسوی در بخش مردان و دنیلا موروز از امریکا در بخش بانوان از عنوان قهرمانی خود در مسابقات جهانی فرمولا کایت ۲۰۱۹ در ایتالیا دفاع کردند .

این مسابقات بمدت ۴ روز در دریاچه گاردا در منطقه ای کوهستانی و سرد شمال ایتالیا با حضور ۸۷ مرد و ۳۰ زن برگزار شد. 
موروز ۱۸ ساله برای چهارمین بار از عنوان قهرمانی خود دفاع کرد ، در حالیکه پارلیر فرانسوی برای سومین بار متوالی به مقام قهرمانی جهان رسیده است.

86766bd0 9868 4694 95d8 62b3937cafb5 - فرانسه و امریکا از عنوان قهرمانی خود در مسابقات جهانی فرمولا کایت 2019 دفاع کردند.

موروز خود را برای پنج روز رقابت با ذهنی آسوده آماده نموده بود ، اما در زمان رویداد خود را در مقابل ناوگانی از بانوان آماده و مشتاق گرفتن عنوان قهرمانی از او یافت . او در این باره گفت : ” من کاملاً خوشحال هستم و چیزهای بسیاری در این مسابقات آموختم. من می دانم از اینجا کار سختتر میشود و دختران بیشتری وارد عرصه شده و با شدت بیشتری آموزش خواهند گرفت. همچنین برگزاری مسابقه در دریاچه گاردا برای اولین بار بسیار جالب بود”.

به همین ترتیب ، پارلیر می بیند که قرار گرفتن کایت بردینگ در لیست رشته های ورزشی المپیک ۲۰۲۴ پاریس چهره های جوان دیگری را به رقابت های فرمولا کایت کشانده است و این موضوع سومین قهرمانی متوالی وی را شیرین تر نموده است .
پارلیر گفت : “من خیلی خوشحالم و اصلاً انتظار آنرا نداشتم . مسابقات روز به روز سخت تر ، ورزشکاران سریعتر و رقابت ها تنگاتنگ تر می گردد. بسیاری از آنها به من بسیار نزدیک هستند.

1e65b774 fc98 42c4 912d aa27cf727fd6 - فرانسه و امریکا از عنوان قهرمانی خود در مسابقات جهانی فرمولا کایت 2019 دفاع کردند.

نتایج مسابقات فرمولا کایت – قهرمانی جهان ۲۰۱۹

مردان
۱. نیکو پارلیر (فرانسه)
۲. اولی بریج (انگلستان)
۳. کونور بینریج (انگلستان)

بانوان

۱. دانیلا موروز (امریکا)
۲. النا کالینیا (روسیه)
۳. برایانا وایتهد (استرالیا)

تیم کایت فویل ترکیبی

۱. امریکا
۲. فرانسه
۳. روسیه




برچسب ها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
 
بستن