جهان کایت بردینگرویدادهای بین المللی
موضوعات داغ

مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا در پوک لهستان آغاز شد

بازدیدها: ۹۵

yysw292175 - مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا  در پوک لهستان آغاز شد
مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا ۲۰۲۰

مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا  با حضور ۹۲ شرکت کننده از ۱۹ کشور جهان در پوک لهستان آغاز شد.

برای اولین بار ورزشکاران بر روی تجهیزاتی که در بازیهای المپیک پاریس مورد استفاده قرار می گیرند ، رقابت می کنند.
مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا ۲۰۲۰ به طور رسمی در ساعت ۱۲:۳۰ ظهر روز سه شنبه ۱۸ اوت آغاز شد . این رقابت ها برای اولین بار در لهستان برگزار می شود . همه چشم ها بر روی تجهیزات تولید سری ثبت شده است ، تجهیزاتی که ورزشکاران در طی بازیهای المپیک ۲۰۲۴ توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می گیرد.

yysw292174 1 - مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا  در پوک لهستان آغاز شد
مسابقات کایت بردینگ قهرمانی اروپا ۲۰۲۰

مارکوس شوودنر ، دبیر کل انجمن جهانی کایت بردینگ (IKA) گفت : این رویداد بخصوص آزمونی برای تجهیزات جدید است. همه ورزشکاران رده بالا با تجهیزاتی که چند فقط هفته پیش به دلیل شیوع بیماری کووید ۱۹ تصویب شده است مسابقه می دهند.
هیدورفویل های مورد استفاده در طول این رقابت تجهیزات تولید انبوه هستند و توسط IKA گواهی می شوند . در سایر رقابت های آزاد کایت فویل ، شرکت کنندگان اجازه رقابت بر روی تجهیزات اولیه یا سفارشی را دارند . هیدوروفیل های مورد استفاده در مسابقات قهرمانی اروپا برای اطمینان از هم سطح بودن در رقابت ها استاندادسازی شده و می بایست هر چهار سال یکبار دوباره تایید شوند.

1234 - مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا  در پوک لهستان آغاز شد
مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا ۲۰۲۰

نکته برجسته دیگر مشارکت بانوان است . یک سوم رقبا از زنان هستند . بویژه حضور قوی از کشور میزبان لهستان ، بریتانیا و فرانسه . در میان آنها ” جیزلا پولیدو بورل” از اسپانیا قرار دارد . او یک قهرمان فری استایل جهان است که هم اکنون برای کسب مدال المپیک در سال ۲۰۲۴ در تلاش است.
جیزلا در این باره گفت : “من از لهستان شروع خواهم کرد ، زیرا امسال این مهمترین رقابت در جهان است . به دلیل بیماری همه گیر بسیاری از مسابقات لغو شده اند . من پیش از این فری استایل کار بودم و یک سال است که به کلاس فرمولا آمده ام . من می خواستم کار جدیدی انجام دهم و در بازیهای المپیک شرکت کنم که اوج فعالیت ورزشی من خواهد بود . بنابراین من برای المپیک پاریس تمرین میکنم.
عنصر مهم دیگر مشارکت بالای ورزشکاران جوان و نوجوان است.

12345 - مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا  در پوک لهستان آغاز شد
مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا ۲۰۲۰

جولیا داماسویچ بانوی ورزشکار ۱۵ ساله لهستانی و برنده مدال نقره بازیهای جهانی ساحلی سال گذشته در قطر در رابطه با این رقابت ها گفت : ” من بسیار مثبت هستم . زیرا در حالیکه فکر میکردیم بدلیل شرایط بیماری کووید ۱۹ هیچ اردو و مسابقه برگزار نخواهد شد ، خوشحالم که مسابقات در کشور من برگزار می شود و این برای من افتخار بزرگی است . این اولین مسابقه فویل در تاریخ کشور ماست . من دوست دارم که همه شرکت کنندگان به خانه بازگردند و بگویند که در لهستان خوش گذشت.
مارسلی استپنیوزسکی ۱۱ ساله یکی از جوانترین کایت بردرهای رقابت ها گفت : “اگر بخواهم به ورزشکاران جوانتر توصیه ای کنم ، به آنها می گفتم که باید هر چه سریعتر شروع کنند و بسرعت پیشرفت کنند”.
مراسم افتتاحیه رسمی مسابقات قهرمانی کایت بردینگ اروپا با حضور هانا پروچنویسکا شهردار باک (لهستان) ، مارکوس شووندتنر دبیرکل انجمن بین المللی کایت بردینگ (IKA) و ایگور چرنیک رئیس انجمن کایت بردینگ لهستان برگزار شد. پس از مراسم افتتاحیه رقبا تمرینات آزمایشی خود را در آب شروع کردند.

126 - مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا  در پوک لهستان آغاز شد
مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا ۲۰۲۰

این رقابت ها طبق آخرین دستورالعمل های پیشگیری COVID-19 برگزار می شود.  یک پزشک برای نظارت بر دمای بدن و وضعیت سلامت عمومی شرکت کنندگان و مسئولان نیز در محل حضور دارد. همه جلسات با رقبا بصورت مجازی برگزار می شود و جلسات اعتراض و بازرسی تجهیزات از دستورالعمل های دقیق برای فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های سخت گیرانه ضد عفونی پیروی می کنند.
میشال زیلینسکی ، برگزار کننده مسابقه و عضو انجمن کایت بردینگ لهستان در رابطه با این رویداد گفت : “ما تصمیم گرفتیم که میزان توزیع اقلام بین رقبا و جلسات سازمانی گروه را به حداقل ممکن کاهش دهیم . ما فقط پیراهن و دستبند را برای شناسایی به شرکت کنندگان می دهیم”.

127 - مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا  در پوک لهستان آغاز شد
مسابقات انفرادی فرمولا کایت قهرمانی اروپا ۲۰۲۰

مارکوس شووندرنر دبیرکل انجمن جهانی کایت بردینگ افزود : “سلامتی و رفاه همه شرکت کنندگان دارای بالاترین اولویت ماست . باید عادت کنیم که امورات را متفاوت انجام دهیم و فعالیت های اجتماعی را کاهش دهیم تا اطمینان حاصل کنیم که که می‌توانیم به سازماندهی رقابت‌ها برای نمایش مهارت‌های رقبای خود ادامه دهیم. این واقعیتی تازه است که ما در آن زندگی می‌کنیم و ما باید بهترین کار را برای همه انجام دهیم.

منبع
انجمن جهانی کایت بردینگ
برچسب ها

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا
 
بستن