موضوعات داغ

افتتاح اولین دوره مسابقات کایت بردینگ کشور با حضور دکتر مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش

بازدیدها: ۲۳۶

به گزارش روابط عمومی انجمن کایت بردینگ فدراسیون قایقرانی ایران ، اولین دوره مسابقات کایت بردینگ قهرمانی کشور و انتخابی اردوی تیم ملی با حضور دکتر غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش ، علیرضا سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی ایران ، محمود افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم و جمعی از مسئولین کار خود را آغاز کرد.

در این دوره از رقابت ها که به همت هیات قایقرانی موسسه ورزش و تفریحات سالم منطقه آزاد کیش و انجمن کایت بردینگ فدراسیون قایقرانی ایران و با حمایت مجموعه مارینا کیش برگزار خواهد شد ، ۱۹ ورزشکار از سراسر کشور در دو بخش آقایان و بانوان بمدت دو رو به رقابت خواهند پرداخت.

مدیرعامل منطقه آزاد کیش در این دیدار ضمن بازدید از ساحل اختصاصی کایت بردینگ کیش (محل برگزاری مسابقات) و دریافت گزارش درباره این دوره از مسابقات ، بر ضرورت توجه به رشته های ورزشی دریایی در جزیره کیش تاکید فرمودند.
دکتر مظفری همچنین بر ایجاد یک مرکز تخصصی کایت بردینگ مطابق با استانداردهای بین المللی با رویکرد توسعه گردشگری ورزشی دریایی و حضور موفق ایران و برند جزیره کیش در رقابت های این رشته ورزشی پر هیجان تاکید فرمودند.

رشته کایت بردینگ بعنوان یکی از رشته های موفق فدراسیون جهانی بادبانی برای اولین بار در سال ۲۰۲۴ در المپیک پاریس حضور خواهد داشت. کایت بردینگ یکی از رشته های زیر مجموعه فدراسیون قایقرانی ایران است.

برچسب ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
 
بستن