رئیس انجمن کایت بردینگ ایران

بازدیدها: ۵۳۳

به خانواده کایت بردینگ فدراسیون قایقرانی ایران خوش آمدید. در ابتدا لازم می دانم از اینکه فرصتی را در اختیار ما قرار دادید تا وب سایت ما را مطالعه نمایید کمال تشکر را بنمایم.

انجمن کایت بردینگ ایران بعنوان بخشی از بدنه فدراسیون قایقرانی جمهوری اسلامی ایران یک سازمان غیر انتفاعی است که با هدف توسعه و گسترش این رشته ورزشی و حمایت از علاقه مندان ، ورزشکاران و قهرمانان رشته کایت بردینگ فعالیت می نماید. انجمن در سال ۱۳۹۴ تاسیس گردید و هم اکنون در مناطق مختلف کشور (بخصوص منطقه جنوب) فعال است. در حال حاضر ما در بندرعباس ، بوشهر ، جزیره قشم و جزیره زیبای کیش دارای مدارس و مراکز آموزشی هستیم.

2017 Oman Toby Bromwich 8792 300x200 - رئیس انجمن کایت بردینگ ایران

از ابتدای پاییز ۹۶ ما با حمایت انجمن جهانی کایت بردینگ (IKA) ، فدراسیون قایقرانی ایران ، سازمان منطقه آزاد کیش و مشارکت ادارات کل آموزش و پرورش مناطق هدف در حال اجرای پروژه آموزش کایت بردینگ به نوجوانان و جوانان (Kite2Kidz) می باشیم . این پروژه با هدف گسترش این رشته ورزشی از پایه ایجاد گردیده است . ما در نظر داریم کایت بردینگ را در میان صدها علاقه مند در اقصی نقاط کشور گسترش داده و در برنامه ای بلند مدت ایران را بعنوان یکی از قطب های کایت بردینگ آسیا معرفی و پرچم ایران را در المپیک ۲۰۲۴ پاریس در بین شرکت کنندگان رشته کایت بردینگ به احتزاز در آوریم .

رشته کایت بردینگ در کمتر از ۲۰ سال به یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی هیجان انگیز جهان تبدیل شده و نزدیک به ۴ میلیون نفر علاقه مند را به خود جذب کرده است . قطعاً در آینده ای بسیار نزدیک کایت بردینگ به یکی از محبوب ترین رشته های ورزشی و سبک زندگی (Life Style) بخصوص در مناطق جنوبی کشور تبدیل خواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
 
بستن